🚚 Alleen vandaag, GRATIS verzending 🚚

Retourneren

 

30 Dagen bedenktijd

Uiteraard kan het gebeuren dat je jouw bestelling wilt retourneren, omdat het niet naar verwachting is of omdat je om andere redenen niet tevreden bent.

Wettelijk gezien heb je na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren, dit heet het "herroepingsrecht".

Wij begrijpen dat je soms langer nodig hebt om te beoordelen of je tevreden bent met je bestelling, hierom verlengen wij de retourperiode tot 30 dagen na ontvangst van de bestelling.

Hoe kan ik retourneren?

Als je besluit om je producten naar ons te retourneren binnen de 30 dagen bedenkperiode, is het goed om te weten dat wij het volledige bestelbedrag binnen 14 werkdagen naar jou zullen terugbetalen, zodra wij het product hebben ontvangen. De kosten voor de retourzending kunnen wij helaas niet vergoeden.


Het retourproces:

  1. Stuur ons een mailtje met daarin o.a. het bestelnummer, zodat wij weten dat we jouw bestelling retour kunnen verwachten.
  2. Download het retourformulier, print deze uit en vul de gevraagde gegevens in
  3. Pak het retour te zenden product weer netjes en stevig in, bij voorkeur in de originele verpakking
  4. Verzend het pakketje naar het Retouradres dat vermeld staat op het retourformulier.
  5. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code, zodat wij bij aankomst van de retour uw geld direct kunnen terugbetalen.


Uitzonderingen retourneren

Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen helaas niet geretourneerd worden:

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerk);
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. producten uit de collecties "Beauty", "Kids & Baby" en "Sport" kunnen wij helaas niet retour nemen, vanwege COVID-19 maatregelen omtrent hygiëne.


Wat te doen bij een defect product?

Wat vervelend! Helaas kan het wel eens voorkomen dat jouw product beschadigd raakt tijdens het transport.
Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer weer defect aan? Die kans is heel erg klein. Maar dan betalen we natuurlijk wel jouw volledige aankoopbedrag terug.

Verloren pakketje?

Ook kan het soms wel eens gebeuren dat een pakketje verloren raakt tijdens het logistieke proces. Maar niet getreurd, wij zullen u altijd een nieuw pakket toezenden, voordat wij overgaan tot ons retourbeleid.

Annuleren van geplaatste bestellingen

Annulering van je bestelling kan binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling.
Ons orderverwerkingsproces start automatisch na 2 uur, waardoor annuleren daarna helaas niet meer mogelijk is.


Contact

info@amsere.nl

Kwaliteit voor een lage prijs
Snelle Levering
Veilig Betalen
Top Klantenservice